Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Άντρας που πέφτει, του Νικόλα Σεβαστάκη




Συγγραφέας: Νικόλας Σεβαστάκης
Εκδόσεις: Πόλις
Σελίδες: 166


  Φανταστείτε πως γυρνάτε αργά τον χρόνο πίσω μέχρι τα παιδικά σας χρόνια και αναπολείτε όλες τις ευχάριστες ή ατυχείς στιγμές που διαμόρφωσαν τον άνθρωπο που είστε τώρα. Ανησυχίες, δημιουργικότητα, έρωτας, απώλεια, τύψεις, οικογένεια, υποχρεώσεις. Όλα σαν ένας μοντέρνος εξπρεσιονιστικός πίνακας να παρουσιάζεται μπροστά σας και κάθε μέρος του να έχει το δικό του ηχόχρωμα, τη δική του συναισθηματική αγωνία. Κάπου εκεί, θάλλει το καινούργιο βιβλίο του Νικόλα Σεβαστάκη που φέρει τον τίτλο Άντρας που πέφτει.

  Το βιβλίο αποτελείται από δέκα διηγήματα χαμηλού φωτισμού που υπεισέρχονται με τρυφερότητα στον ψυχισμό του σύγχρονου αστικού ανθρώπου κι εμφανίζονται όχι ως κριτές, αλλά ως οντότητες που επισημαίνουν ξεχωριστά στον κάθε αναγνώστη τη ζωή της πόλης. Μέσα από γραφειοκρατικές διαδικασίες, την επαγγελματική ρουτίνα και το χάος των μεγάλων πόλεων, ξεδιπλώνονται διαπροσωπικές σχέσεις και υπαρξιακές αναζητήσεις κάθε είδους που ρέουν μπροστά μας και μας αποτείνονται πριν χαθούν στο μελλοντικό γίγνεσθαι.

 Στο βιβλίο αυτό δεν θα βρούμε τη διάθεση απόδοσης ενός τέλους ή ενός αποκορυφώματος με δελεαστικά χαρακτηριστικά, αλλά τη φωτογραφική αποτύπωση της παρουσίας του παρελθόντος και τη δραστικότητα των αναμνήσεων. Από τα διηγήματά του ξεχωρίζουν Το όνειρο, όπου σκιαγραφείται η ονειρική συνάντηση της νεαρής Ελένης με τον νεκρό πατέρα της και το Η εκκρεμότητα είναι εκκρεμότητα που αναδεικνύει τη δύναμη της αγάπης και την προτεραιότητα που δίνεται στο άτομο έναντι των οικονομικών υποχρεώσεων.


του Θοδωρή Μπόνη

8 σχόλια:

Claudia Klein είπε...

Γεια σας και Καλώς ήλθατε στο Spotcap Global Loan Services, Το όνομά μου είναι Claudia Klein, είμαι δανειστής και επίσης σύμβουλος δανείων.

Χρειάζεστε απόλυτα οικονομική ενίσχυση; χρειάζεστε ένα δάνειο για διάφορους σκοπούς; αν η απάντησή σας είναι ναι, θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μου μέσω | spotcapglobalservices@gmail.com | ή στείλτε μας μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 | και έχετε ένα δάνειο στον λογαριασμό σας εντός 24 ωρών, επειδή παρέχουμε Εξαιρετικές Υπηρεσίες δανείου σε όλο τον κόσμο.

Προσφέρουμε κάθε είδους υπηρεσίες δανείου (Προσωπικό Δάνειο, Επιχειρηματικό Δάνειο και πολλά άλλα), προσφέρουμε μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα δάνεια και επίσης μπορείτε να δανειστείτε έως και 15 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία μου θα σας βοηθήσει να επιτύχετε μια ποικιλία στόχων με ένα ευρύ φάσμα προϊόντων δανείου.

Γνωρίζουμε ότι η λήψη νόμιμου δανείου ήταν ανέκαθεν τεράστιο πρόβλημα Για άτομα που έχουν οικονομικό πρόβλημα και χρειάζονται λύση σε αυτό, πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να λάβουν μετοχικό δάνειο από τις τοπικές τους τράπεζες ή άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λόγω υψηλού ενδιαφέροντος επιτόκιο, ανεπαρκής ασφάλεια, αναλογία χρέους προς εισόδημα, χαμηλό πιστωτικό αποτέλεσμα ή άλλους λόγους.

Όχι περισσότεροι χρόνοι αναμονής ή αγχωτικές τραπεζικές επισκέψεις. Η υπηρεσία μας είναι διαθέσιμη 24/7 - μπορείτε να λάβετε δάνειο και να ολοκληρώσετε τις συναλλαγές σας όποτε και όπου το χρειάζεστε.

Παρέχουμε 24ωρες υπηρεσίες δανείου παγκόσμιας κλάσης. Για ερωτήσεις / ερωτήσεις; - Αποστολή email σε | spotcapglobalservices@gmail.com | ή στείλτε μας μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 | & Λάβετε απάντηση σε μια στιγμή.

Η οικογένειά σας, οι φίλοι και οι συνάδελφοί σας δεν χρειάζεται να γνωρίζουν ότι έχετε χαμηλά μετρητά, Απλώς γράψτε μας και θα λάβετε δάνειο.

Η οικονομική σας ελευθερία είναι στα χέρια σας!

Ανώνυμος είπε...

Μαρτυρία για το πώς μεταμορφώθηκε η ζωή μου (betty.mabel227@gmail.com)

Γεια σας φίλοι!!! Το όνομά μου είναι Κατερίνα Βασιλική. Θέλω να καταθέσω τον καλό δανειστή δανείου που μου έδειξε φως αφού απάτησαν από 2 διαφορετικούς διεθνείς δανειστές στο Διαδίκτυο, όλοι υπόσχονται να μου δώσουν ένα δάνειο αφού με κάνουν να πληρώσω πολλά τέλη που δεν απέδωσαν τίποτα και δεν ισοδυναμούσαν με κανένα θετικό αποτέλεσμα. έχασα τα σκληρά κέρδη μου και ήταν συνολικά 15.000 ευρώ. Μια μέρα καθώς έκανα περιήγηση στο Διαδίκτυο φαινόταν απογοητευμένος όταν συνάντησα μια γυναίκα μαρτυρίας που επίσης απάτη και τελικά συνδέθηκε με μια εταιρεία νομικών δανείων που ονομάζεται Υπηρεσία χρηματοοικονομικού δανείου της Betty Mabel και email (betty.mabel227@gmail.com) όπου τελικά πήρα το δάνειο της, οπότε αποφάσισα να επικοινωνήσω με την ίδια εταιρεία δανείου και μετά τους είπα την ιστορία μου σχετικά με το πώς έχω απάτη από 2 διαφορετικούς δανειστές που δεν έκαναν τίποτα παρά για να με κάνουν περισσότερο πόνο. Εξηγώ στην εταιρεία μέσω ταχυδρομείου και το μόνο που μου είπαν ήταν να μην κλάψω πια γιατί θα πάρω το δάνειο μου στην εταιρεία τους και επίσης έχω κάνει τη σωστή επιλογή να επικοινωνήσω μαζί τους. συμπλήρωσα το έντυπο αίτησης δανείου και προχώρησα σε όλα όσα μου ζητήθηκαν και, με έκπληξη, μου δόθηκε ένα ποσό δανείου ύψους 65.000,00 ευρώ από αυτήν την υπέροχη εταιρεία (Υπηρεσία χρηματοοικονομικού δανείου της Betty Mabel) που διαχειρίζεται η κυρία Betty Mabel God φοβισμένη γυναίκα και εδώ εγώ Είμαι σήμερα χαρούμενος επειδή αυτή η εταιρεία μου έχει δώσει ένα δάνειο, οπότε έκανα έναν όρκο στον εαυτό μου ότι θα συνεχίσω να καταθέτω στο Διαδίκτυο για το πώς πήρα το δάνειο μου. Χρειάζεστε επειγόντως ένα δάνειο; ευγενικά και γρήγορα επικοινωνήστε με αυτήν την υπέροχη εταιρεία τώρα για το δάνειο σας μέσω email: (betty.mabel227@gmail.com) είναι ευγενική. Καλή τύχη. Αριθμός τηλεφώνου Whatsapp της: +1 (305) 771-0689

Loan Offer. είπε...

χρειάζεσαι δάνειο; προσωπικά δάνεια; επιχειρηματικά δάνεια? στεγαστικά δάνεια? γεωργία και χρηματοδότηση έργων; δίνουμε παντός τύπου δάνεια με επιτόκιο 2%! Email επικοινωνίας; (dakany.endre@gmail.com)

Loan Offer. είπε...

Χρειάζεστε οποιαδήποτε οικονομική βοήθεια; Προσωπικά δάνεια? Επιχειρηματικά δάνεια; Στεγαστικά δάνεια? Εταιρικά δάνεια; Γεωργία και χρηματοδότηση έργων; Δίνουμε δάνεια με επιτόκιο 2%! Επικοινωνία: (dakany.endre@gmail.com)

Abdlwahd είπε...

Είμαι χαρούμενος εδώ γιατί πήρα δάνειο ενός εκατομμυρίου ευρώ από Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Εάν είστε αλαζονικοί για το δάνειο? Στείλτε της ένα email στο {loancreditinstitutions00@gmail.com} ή στο whatsapp του πράκτορα: +393512114999

Loan Offer. είπε...

χρειάζεσαι δάνειο; ιδιωτικό δάνειο; Επιχειρηματικά δάνεια; Στεγαστικών δανείων? Γεωργική χρηματοδότηση και χρηματοδότηση έργων; Προσφέρουμε κάθε είδους δάνεια με επιτόκιο 2%! Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email: dakany.endre@gmail.com

Loan Offer. είπε...

Χρειάζεστε ένα επείγον δάνειο; Εκδίδουμε προσωπικά δάνεια; Επιχειρηματικό δάνειο; Στεγαστικό δάνειο? Αγροτικό δάνειο; Δάνειο εκπαίδευσης; Δάνεια ενοποίησης χρέους; Δάνειο φορτηγών; Δάνειο αυτοκινήτου? Πίστωση ξενοδοχείου; Αναχρηματοδότηση δανείων; και σχολικά δάνεια; Δάνειο εκκίνησης; .Προσφέρουμε 2% επιτόκιο! Επικοινωνήστε μαζί μας στο: richardcosmos5@gmail.com

Loan Offer. είπε...

Χρειάζεστε πίστωση; προσωπικά δάνεια? επιχειρηματικά δάνεια; χριστουγεννιάτικο δάνειο; στεγαστικά δάνεια; γεωργική και χρηματοδότηση έργων; δίνουμε παντός είδους δάνεια με επιτόκιο 2%! email επικοινωνίας? (richardcosmos5@gmail.com)

Επείγουσα προσφορά δανείου.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...